Dag 1 - Woensdag 5-2-2014 - Reisverslag uit Baarn, Nederland van Zalmplaatschool - WaarBenJij.nu Dag 1 - Woensdag 5-2-2014 - Reisverslag uit Baarn, Nederland van Zalmplaatschool - WaarBenJij.nu

Dag 1 - Woensdag 5-2-2014

Door: Juf Kruis

Blijf op de hoogte en volg Zalmplaatschool

05 Februari 2014 | Nederland, Baarn

Na een lange en vermoeiende reis zijn onze atleten aangekomen in het sportdorp.
Terwijl de kamers verdeeld werden onder de sporters, waren er enkelen bij die zich verbaasden over de primitieve omstandigheden..."Geen bubbelbad?", " Geen eigen kamer?", "Geen sauna?!?", kortom een hele teleurstelling....
Na het opmaken van de bedden (dit moest ook zelf gedaan worden en dat viel in sommige gevallen niet mee..) en een verfrissing wordt nu de omgeving verkend. De verschillende sportaccommodaties worden bekeken en er wordt gekeken naar de beste helling om te skiën.

Vanmiddag is er een sport en spel programma om elkaar, de leiding en het terrein beter te leren kennen.

De eerste speelronde zit er op en tot nu toe gaan alle sporters gelijk op. De medaille kansen liggen voor iedereen nog open.
Vanmiddag is gestreden in de volgende disciplines:
- Olympisch Broodbakken
-Olympisch vlaggenroof
-Olympisch renspel
-Olympisch huttenbouwen
-Olympisch lepelen
Alle disciplines werden door de verschillende groepen goed vertegenwoordigd.
Vooral bij de vlaggenroof was de inzet hoog en werd er fanatiek gestreden. Veel atleten hadden last van "de prikkels" en aantal atleten zijn hierdoor ook gewond geraakt, maar je bent een atleet of niet, je staat op en gaat weer door.

De broodjes werden heerlijk bruin gebakken en niets is natuurlijk lekkerder dan na het sporten en eigen gebakken broodje te nuttigen.

Op dit moment zijn de atleten aan t ontspannen en wachten wij op het diner.
Benieuwd wat dat gaat worden...

Vanavond staan er nog een aantal spellen klaar voor onze sporters.

Woensdagavond 23u
Er wordt op dit moment een poging gedaan om onze sporters te laten genieten van een welverdiende nachtrust.
Voordat de sporters konden gaan slapen moesten er eerst nog wat dieren gevonden worden in het bos. De sporters kregen voor dat zij het bos in gingen een heerlijk diner.
Het menu van deze avond was vooraf een heerlijke kom bouillon met sliertjes, daarna kipkerrie met rijst en een Yoghurt toetje toe.

Na deze welverdiende maaltijd was het tijd om de verloren dieren in het bos terug te vinden....dit was nog niet makkelijk.
Je moest roepen en toch ook stil zijn en dat vonden veel sporters erg moeilijk.
Helaas zijn niet alle dieren terug gevonden en zullen zij hopelijk morgen met het daglicht weer te voorschijn komen.

Ondanks niet alle dieren gevonden waren, vond iedereen het wel leuk, maar ook erg spannend.
Na een verfrissende douche was daar de verhalen Bingo.
Ernest en Sij-Angela hadden prijs! Zij verdienden samen de eerste prijzen van deze spelen.

Inmiddels zijn we zeggen en schrijven 15 minuten verder en het is verdacht stil hier in het dorp...zouden ze dan al slapen?

Morgen meer....

• 05 Februari 2014 - 12:47

Dag allemaal
    Hopelijk hebben jullie het er leuk,
    en gaat het veel leuker worden.
    Geniet van jullie dagen daar!
    Groetjes Danielle
    (Moeder van Quinten van Zomeren)

• 05 Februari 2014 - 13:32

Juf Oosthoek:

Hoi allemaal,

Heeeeeeeel veeeeeel plezier!!!!!
    Maak het die lieve juffen en meesters niet al te moeilijk.
    De straffen die anders volgen zullen wel op olympisch niveau zijn(zwaar).
    Hoop dat jullie mooi, droog weer zullen hebben.
    Groetjes van juf Oosthoek

• 05 Februari 2014 - 13:49

Jennifer:

Hoi Dushie!!!

Je eigen bed opgemaakt??? Dan kan je dat thuis voortaan ook doen!!! Hahaha nee hoor maak er wat leuks van en wees een beetje lief voor de juffen en meesters!!
    We missen je nu al...dikke knuffel van ons allemaal!! Xxxx

• 05 Februari 2014 - 14:52

Rekha Lachman:

hoi,rishima
    we missen je heel erg,nu al.Vooral je kleine broertje snapt er niets van waar je blijft.
    Hij denkt dat je straks thuis komt.Hij vraagt veel naar je.
    Je krijgt 3 kusjes,omat hij 3jaar is,dat zegt hij.
    Verder een dikke knuffel van ons allemaal.

moeder van rishima Lachman

• 05 Februari 2014 - 14:56

Lisette:

Hoi Maaike,
    Heb je je verrassing gevonden? Veel plezier en geniet ervan
    Dag knuffel en kusjes van ons allemaal

• 05 Februari 2014 - 14:56

Irene Lengton:

Hoi lieve sophie,

Hoe is het daar? En een goed slaapplekje gevonden?
    Veel plezier en vooral heel veel lol en genieten! xxxx mama

• 05 Februari 2014 - 16:04

Hoi lieve Charlize,

Heb je een goede reis gehad? En heb je een mooi slaapplekje gevonden?
    Ik hoop dat je het erg naar je zin zult hebben en veel plezier gaat beleven in het bos ( je weet maar nooit wat je tegenkomt he ;-) )
    Je krijgt de groetjes van opa en oma en natuurlijk van ons een dikke knuffel!
    Love you XXX jes van ons.

• 05 Februari 2014 - 16:07

Myka:

Hoi juf baltazar!!!!
    Hoe is het daar??
    Zeker veel minder sneeuw dan vorig jaar en minder gezellig zonder mij hahahahhahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahHier is ook alles goed gegaan hoor de eerste dag, we hebben goed ons werk gemaakt en daarna hebben we nog leuke dingen gedaan.
    Ik hoop dat het morgen ook weer zo gezellig is!!!
    Ik mis u wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg

Xxxxxxxxxxxxxxx de ministager

• 05 Februari 2014 - 16:54

Rosa:

Hoi Sem ik mis je nu al

P.S ga je je gedragen en veel plezier schat
    Xxxxxxxxxx rosa

• 05 Februari 2014 - 16:58

Rosa:

Hoi juf Wolters
    Ik mis je en ik kon helaas geen kroel geven maar op vrijdag ga ik een lange kroel geven
    Xxxxx rosa

• 05 Februari 2014 - 17:11

Marieke:

Hoi Bridget

Hoe is het daar?
    jullie zullen het vast heel leuk vinden!
    Ben benieuwd naar alle verhalen vrijdag..
    geniet er maar lekker van!
    Hele dikke kus van mama xxx

• 05 Februari 2014 - 17:21

Mariska:

he owen,

En is het een soort Utopia whahahaha, dus nu ken je elke week zelf je bed opmaken :-)
    Veel plezier met je vrienden.

dikke kus mama

• 05 Februari 2014 - 17:31

Oma Asta:

Hoi Owen

het ziet er al gezellig uit!

Nog heel veel plezier.

Dikke kus van oma asta

• 05 Februari 2014 - 17:33

Marco:

Hoi Meike,

Zo te zien aan de foto's hebben jullie het prima naar je zin . Geniet er lekker van en niet te hard slaan met je kussen in het kussengevecht vanavond als jullie gaan slapen.

dikke kus van ons

• 05 Februari 2014 - 17:35

Elli:

Lieve Rijanne (Ri-jenne)

Mama moest nog een traantje wegpikken, toen de bus wegreed.
    Thuis missen we je nu al. Geniet er lekker van. Sneeuw witje maakt het goed. Vandaag waren Miz en Mir even komen spelen. Die hebben jou ook gemist.
    Veel kusjes.
    Mama, Papa en Lijanne

• 05 Februari 2014 - 17:44

Tysha:

Hey mamita ( Ghernmirlin )

Mis je nu al....Nayli ook...
    Veel plezier en gedraag je, he

Love you mamita...xxx mama

• 05 Februari 2014 - 18:09

Rene:

Hallo Lucas, nou dat zie er wel effe tof uit. Mooie omgeving, gezellige kampwoningen en vuurtje stoken. Ik zit nu in de auto, te wachten tot Marcus terug komt van TSD, dus ik heb even tijd om een berichtje te plaatsen. Nou, ik wens je heeeeel veel plezier, slaap lekker vanavond. Zal je goed je tandenpoetsen, hahahaha, en niet teveel ravotten vanacht. Groetjes van papa en natuurlijk ook van mama en Marcus.

• 05 Februari 2014 - 18:10

Oma Ali En Opa Gerard.:

Hoi Meike,
    Wat leuk om jullie op deze manier te kunnen volgen. Zo te zien hebben jullie het prima naar jullie zin. Gelukkig is het droog en kunnen jullie de bossen in. Geniet maar lekker.
    Groetjes en kus.
    Oma Ali en opa Gerard.

• 05 Februari 2014 - 18:20

Meester Žarković:

Nee, nee beste luitjes! Sauna, bubbelbad en andere luxe zul je daar niet vinden. Weet je waarom? Jullie krijgen net als alle grote sporters te maken met een Spartaanse behandeling! Bloed, zweet en tranen, water en droog brood! Corvée voor iedereen!

Voor de juffen en meesters wel te verstaan! Wahahaha, succes collega's dat jullie een fijne tijd tegemoet gaan. Ik hoop dat het weer voor jullie beter wordt. Veel sneeuw, vrieskou en ijs, want daar is een groot tekort aan geloof ik.

De Zalmschool heeft zonet een vrachtwagen met proviand, energydrinks, PS4's en een bubbelbad voor de kinderen meegenomen. Jullie zouden deze over enkele ogenblikken moeten ontvangen. Mocht dat niet zo zijn klachten bij juf Kruis.

Veel plezier en geniet ervan!

• 05 Februari 2014 - 18:33

Bjørn Roobol:

He Morten,

ziet er allemaal leuk uit hoor daar! Hopelijk blijft het lekker weer.
    geniet er lekker van met z'n allen.

tot vrijdag,

dikke knuffel van papa en mama

• 05 Februari 2014 - 18:34

Anja Roobol:

Hoi Morten,

Ook een gezellige slaapplek gevonden? Toch wel bij de jongens hè? Niet dat je opeens tussen de meiden ligt!

• 05 Februari 2014 - 18:45

Hoi Quinten
    Wat ziet er leuk uit daar!!
    Je heb het vast naar je zin.
    We missen je nu al.
    Dikke kus van
    Mama, papa
    Chelsea en Jaimey

• 05 Februari 2014 - 18:49

Jaimey Van Zomeren:

(Jaimey keek naar de foto's en vroeg
    toen gelijk)
    "Zijn er olifanten bij Quinten in het bos?"
    (Nu blijft hij dat liedje zingen, altijd leuk)
    Knuffel van Jaimey

Maarten Van Zomeren:

Veel plezier Quinten van Zomeren, ik houd je Xbox wel warm ;)

gr Papa

Angela Tante Van Quinten:

Hoi Quinten van zomeren

Heel veel plezier daar wel souveniertje mee nemen he dikke kus je liefste tante angela

Stephen Schenker.:

RUBIA......ziet er gaaf uit daar.....zag je op een foto, stax lekker slapen na wat kussengevechten .
    OOH ja ....optijd naar bed he !!!! hahahahahah veel plezier schatje x x x x

• 05 Februari 2014 - 19:02

Larissa Smit:

hoi juf Baltazar
    ik heb u vandaag verschrikkelijk gemist ik hoop dat jullie het daar heel erg leuk hebben nog heel veel plezier en ik hoop dat het gauw weer maandag is zodat u weer in onze klas les kan geven

dikke knuffel Larissa

Hoi juf Wolters
    IK mis u heel erg en hoe is het daar?
    En ik hoop dat het een beetje leuk is tot volgende week
    Dikke kroel Noa Smit uit 6b

• 05 Februari 2014 - 19:03

Bianca Hoks:

Hey Quinten

Heb je het naar je zin? Het ziet er allemaal
    Heel avontuurlijk uit. Ben benieuwd naar
    De komende foto's.
    Nou veel plezier en pret op je kamp.

Dikke kus

• 05 Februari 2014 - 19:08

Anja Winterswijk:

Hey Noël,

Dat ziet er ff gaaf uit allemaal !!
    Enne zelf maar voortaan je bed opmaken dat scheelt mij een hoop werk hahaha
    Ik zie ook dat je natte voeten heb gekregen .... geef niet want die zijn zo weer droog ;-)
    Nog misselijk geworden van al dat snoep?
    En laat je niet gek maken want jij heb OLLI bij je joehoe !!

Nou Kanjer nog heel veel plezier xxx

• 05 Februari 2014 - 19:13

Truus Morais:

Hallo quinten hier oma Truus hoe is het daar vind je het leuk en wat heb je al gedaan hoop dat je het naar je zin heb het is je eerste schoolkamp groetjes oma en Wim doeg love you

• 05 Februari 2014 - 19:15

Bianca:

Hey Quin! (van Zomeren)
    Hoe is het daar? Ziet er leuk uit op de foto's
    Nou veel plezier nog en tot vrijdag!
    Dikke kus en knuffel...
    Bianca Hoogvliet

• 05 Februari 2014 - 19:39

Ria Teijl:

Lieve Sophie,
    Het ziet er heel leuk uit bij jullie en zo te zien heeft de zon al goed geschenen vanmiddag.
    Verder hebben we de foto's gezien dat jullie ook al een bos wandeling hebben gemaakt en spelletjes gedaan, dat is al een leuk begin van je schoolkamp.
    Nou lieverd morgen kijken we weer en lezen het verslag van donderdag.

Groetjes en kusjes van opa en oma

P.S. Gelijk gaan slapen (Ha Ha Ha Ha ) dag schatje veel plezier.

• 05 Februari 2014 - 19:46

Reubén Schenker:

hier ben ik weer!
    waneer je weg ben is one direction in j kaamer...hiehie
    is het leuk daar? ik moet nuu naar bed.welt rusten lief sus
    en nuu gaa ik stinkies in je bet doen doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii schatiee

• 05 Februari 2014 - 19:46

Finn Seinen:

Hoi Brett,
    Papa en mama mochten niet reageren maar ik wel. Ik geef je een paar tips, ga tijdens het eten lekker boeren, smakken en ga vooral niet te vroeg slapen, douchen en tandenpoesten hoeft ook niet 3 dagen lang, doe gewoon net als of je thuis bent zeker weten dat het een te gek kamp word.. High five Finn.

• 05 Februari 2014 - 19:53

Marcus:

Halo Lucas ik mis j maar vin j het leuk? Ik gaa bij jeffri slapen en zwemen vrijdag.tot vrijdagmiddag liefs marcus

• 05 Februari 2014 - 19:53

Helen Averbeek:

Hallo Sem,
    Heel veel plezier daar en wel op tijd gaan slapen dus niet ontdeugend doen vannacht.
    Ik hoop dat je het leuk hebt.

De groetjes van Jeff, tante Hellie, Devon en natuurlijk Robin.

• 05 Februari 2014 - 19:55

Bente :

Hoi Meike. Ik mis je nu al. Ga ge nietten van kamp. Ik wens je veeeel plezier. En Sophie Esmee En Emma en alle anderen wens ik ook veel plezier. Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx je zus Bente

• 05 Februari 2014 - 20:10

Urmila Schenker( Moeder Van Rubia ):

Hoi piepeloi RUBI,
    even mijn lieve meisie een goede nachtrust wensen( niet lopen SPOKEN he!!)
    Ook alle andere kampbewoners weltrusten en morgen weer fris op
    Ben toch zo benewd naar jullie 4-gangen diner (knip oog..)
    nou lieve schatje van me,sweet dreams,slaap lekker.Liefs van mama,xxxxxx

PS. je bff Mimi mist jou ook hoor.
    Je krygt ook nog de groeten van je coaches van Korfbal!

• 05 Februari 2014 - 20:19

Magdalena:

Lieve Valerietje!

Ik hoop dat je naar je zin hebt en dat je ervan geniet! Zooo dat was zeker spannend om daar aan te komen en de omgeving te ontdekken. Ik heb de foto's bekeken en het ziet er heel gezellig en avontuurlijk uit. Geniet er lekker van lieverd, dit is een prachtig ervaring waar je veel van kan leren.
    Mama en ik missen je ontzettend veel en we sturen je een hele dikke knuffel!

Lieve groetjes en veel plezier iedereen :)

xxx je zus :)

• 05 Februari 2014 - 20:46

Myka:

Heeiii elicieee!!!!

Waar slaap je en hoe vind je die hele hele hele grote tuin???
    Heb je al veel dingen gedaan?
    Ik mis je wel heeeeeeeeeeeeeeeeelll erg hoor!!!
    En het gaat goed met kaya's Hoofd hoor hahahahhahahahahahahahahahahahahahha
    Veeeeel plezier en tot vrijdag!!

Xxxxxxxxxxxxxxx mikieee

• 05 Februari 2014 - 20:59

Mariska:

Hoi Lucas,

Alles goed gegaan tijdens de heenreis ?
    Wij hopen dat je het naar je zin hebt en geniet er van.
    Voor je het weet is het weer vrijdag en ben je weer thuis.
    Wij wensen jou nog hele leuke dagen en zijn benieuwd naar je verhalen !

groetjes Patrick en Mariska

• 05 Februari 2014 - 21:04

Irene Lengton:

Hoi Sophie,

En hoe is het daar? Heb je lekker bruine bonen gegeten? Haha!
    Jullie liggen natuurlijk al bijna te slapen? Niet snoepen onder de dekens he? Dennis wil niet dat je al het snoep op eet, hij wil ook nog wat! Nou schat, slaap lekker voor straks, dikke kus van ons xxxxxx Dennis, Guus en mama xxxxxx

• 05 Februari 2014 - 21:26

Opa En Oma Van Kleef:

Hooi Meike, aan de foto,s te zien is het daar wel een paar daagjes uit te houden. Veel plezier met z,'n allen en slaap ze voor straks. Knuffels en xx van ons.

• 05 Februari 2014 - 21:52

Maryam (Mimi):

Hoi Rubia, hoe gaat het? Is het leuk op het kamp?
    Ik mis je al ... Veel plezier ... Slaap lekker ...

• 05 Februari 2014 - 22:07

Juf Van Den Berg:

Hallo allemaal,
    Ik heb net de foto's bekeken en het ziet er heel gezellig uit. Volgens mij hebben jullie vandaag een TOP-dag gehad. Zijn er al Olympische records gesneuveld?
    Waarschijnlijk lezen jullie dit donderdagochtend pas, want ik neem aan dat jullie nu allemaal al in diepe slaap zijn. Jullie moeten je tenslotte goed voorbereiden op alle Olympische spelletjes. :P
    Heel veel plezier morgen !!!!

• 05 Februari 2014 - 22:19

Hey schattepetat Charlize

Ik heb net de foto's gezien, jammer dat je er maar 1 keertje op staat maar ik denk dat er nog wel een heleboel foto's nog komen ( zorg dat je er op komt hoor hihi). Ik zie dat jullie al druk bezig zijn met allerlei leuke dingen. Hoop dat je iets lekkers gegeten hebt en dat je strakkies lekker kunt slapen ( hoop dat je bed een beetje lekker ligt).
    Slaap lekker voor straks en ik zorg goed voor je weet wel wie, hij ligt nu hier bij mijn computer ;-).
    Doei doei lieffie en welterusten. XXX

• 05 Februari 2014 - 22:45

Nanda:

hallo bas en len..

Geen valse bingo gespeeld hoop ik haha wat leuk om jullie een beetje te kunnen volgen!
    Wat zullen jullie allemaal heerlijk slapen zo..?!
    Ik heb de cavia's maar even voor jullie gekroeld ok?
    We missen jullie wel hoor!Heel veel plezier ..
    Liefs en groetjes van mama en bobby en oma en ferry en joost!

• 05 Februari 2014 - 23:58

Bobby Bax:

Moggu Allemaal!!!
    Ziet er te gek uit!!!!Heel veel plezier maken hey!!!
    Voor mijn boyz...miss you!!
    Dikke X

• 06 Februari 2014 - 00:17

Enid Martha:

Hoy Sy-Angela

Hoe gaat het Puffie wij missen je heel erg hoor!!!
    Hey vandaag is mama jarig, wij denken veel aan jou hoor.
    Hey je hebt een prijs gewonnen, Gaaf hoor meid!!!!
    Groetjes en dikke knuffel van pappa ,Sue-Eny en ook oma mis je heel erg
    Ook de vissen missen je hoorrr
    Veel plezier puffie kusjessssss

• 06 Februari 2014 - 06:47

Elli:

Goedemorgen poesje miauw van mamma,

Ja dat is hoe mama je elke ochtend wakker maakt. Ik hoop dat je lekker heb geslapen. Geniet vandaag van alle leuke acticiteiten die op het programma staat.
    Fijne dag lieve rijanne (ri-jenne)

Dikke kus en brasa van mama papa en lijanne.

• 06 Februari 2014 - 07:07

Angela Morais:

Goeie morgen Quinten van zomeren

Hoe was je eerste dag daar hoop dag je maar je zin heb
    Heb nog geen foto van je gezien

Heel veel plezier vandaag dikke kus

Je liefste tante Angela

• 06 Februari 2014 - 07:13

Tante San:

Helahola Charlize. Ik denk dat je het heel gezellig hebt. Veel plezier!
    groetjes van tante San

• 06 Februari 2014 - 07:27

Danielle Bot:

Hee Meessie,
    Hebben jullie lekker geslapen???? Leuke foto's! Ik zie dat je niet voor niets je kaplaarzen mee hebt genomen Ik lees dat jullie lekker rijst gegeten hebben, je lievelingseten NOT ha ha ha. We missen je hoor (Milan heel erg). Nog 1 nachtje slapen en dan ben je alweer thuis. Heeeel veel plezier maken en tot morgen!
    Groetjes,
    mama, papa, Milan en Saar

• 06 Februari 2014 - 07:32

Lisette:

Hoi Maaike , hoe is het met mijn meisje heb je lekker geslapen Ik mis je hoor het is hier veel te stil
    Lotte mist je ook, ze wist niet meer waar je was. Geniet van de dag en ik zie je morgen
    Dikke kroel van mama

• 06 Februari 2014 - 07:35

Melissa:

Ha Maaike, met blubje gaat het weer goed hij zwemt rechtop
    Doei melissa

• 06 Februari 2014 - 07:48

Brigitte Kock:

hey Chartje, een beetje kunnen slapen meis. Weer een nieuwe dag breekt aan, een dag met nog meer plezier. Ik zag dat je aan het tafelvoetbal bezig was. Vergeet je niet om nog wat foto's te maken voor thuis? Ik denk dat je een hele hoop te vertellen hebt als je weer thuis komt en dat je helemaal bekaf bent van de gezonde boslucht en natuurlijk slaap tekort door lekker te giebelen met de meiden haha.
    Nou een hele fijne dag vandaag en als ik weer thuis ben kom ik weer even rondsnuffelen op de site om te kijken wat jullie nu weer hebben meegemaakt.
    Groeteltjes van moesie xxx

• 06 Februari 2014 - 08:43

Jennifer:

Goedemorgen Johnny!!!

Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat jullie heerlijk hebben geslapen ( not!! ) haha Ik weet wel wat jij morgen gaat doen als je thuis komt...zzzzz.....zzzzz
    Liefje veel plezier vandaag ennuh gefeliciflapstaart met je pappie en omie hun verjaardag!!! Xxxxx

Ps. Doe je Juf Wolters een dikke kroel geven van mij?.

• 06 Februari 2014 - 08:43

Yvon:

Hoi groepen 7,

heel veel plezier en zullen jullie een beetje lief zijn voor de juffen en meesters!!!!!!

Groetjes Yvon ( moeder van Roel & Rik )

• 06 Februari 2014 - 09:02

Goede morgen Quinten
    Zo dag 1 zit erop. Van slapen zal er wel
    weinig gekomen zijn :) of niet?
    Hopelijk vandaag wat beter weer.
    Hier in Rotterdam genieten van de zon en
    30 graden hoor, zwembad staat al klaar in
    de tuin.. Onee ben weer aan het dagdromen
    Lieverd veel plezier vandaag en maak de
    meesters en juffen niet al te gek he
    Dikke kus mama

• 06 Februari 2014 - 09:28

Arie Van Mastrigt:

Hoi Maaike,
    Heb je een beetje kunnen slapen en zijn alle kussens nog heel?
    Toen ik ooit op kamp was (heel lang geleden) en we een kussengevecht deden (mogen jullie natuurlijk niet doen) had ik de pech dat ik een kussen had met echte veren. Vanaf toen wist ik het zeker: ik ben allergisch! Ik hoop dat het vandaag bij jullie nog steeds 30 graden is en droog blijft, dan kunnen jullie fijn genieten. We denken aan je meidje. Een hele fijne dag!!!
    Je paps (Arie)

• 06 Februari 2014 - 09:50

PA.....Stehen Schenker:

RUBIA.............goede morgen schatje, goed geslapen? fijne dag.... ;-)

• 06 Februari 2014 - 10:10

Tante San:

mjammmie......charlize......kip-kerrie!!! mag ik ook komen??

• 06 Februari 2014 - 12:17

Oma Gerrie:

Zo te zien hebben jullie het heel erg naar jullie zin ! En een hele dikke kus voor Sammy

• 06 Februari 2014 - 19:18

Oma Truus:

hallo quinten zo weer een dag om morgen ga je al weer naar huis hoop dat je een leuke tijd heb gehad met je klas en dat je het naar je zin heb gehad het gaat snel he als je op kamp bent maar ben ook wel weer blij dat ik je weer terug zie nou maak er nog een leuke avond van misschien rond het kampvuur met ze allen nou ga weer stoppen groetjes van oma truus xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 06 Februari 2014 - 19:55

Magdalena:

Vakerietjeeeee ik mis je!!!!!
    Geniet er lekker van schattie :)
    Tot morgen!